15 Σεπτεμβρίου 2014

Πιο αληθινά παρά ποτέ

Ίσως κάποιοι να γνωρίζετε ότι γράφω από τις αρχές του 2009, στο πρώτο blog που είχα δημιουργήσει, την "Εναλλακτική Μάθηση".

Στη συνέχεια δημιούργησα κι άλλα blog, άλλαξα πολλές φορές, μέχρι που κατέληξα στη "Σύνθεση Εαυτού", την "Επιστήμη του Νου" και το φόβουμ. Τα τελευταία δυο είναι ορατά μόνο στους συνδημιουργούς τους.

Τα τελευταία χρόνια, ειδικά, βλέπω τα άρθρα μου να αναδημοσιεύονται παντού, πολλές φορές, κάποτε με άλλες πηγές και άλλους συγγραφείς. Συχνά εντοπίζω σχόλια σε άλλους τοίχους και άλλα σάιτ, χωρίς να υπάρχει σύνδεση με την πηγή των άρθρων. Βλέπω χώρους να αυξάνουν την επισκεψιμότητά τους και κέρδη από διαφημίσεις που αρνούμαι να συμπεριλάβω στο blog μου. Δεν πιστεύω στη σπατάλη ενέργειας, το πλάγιο κέρδος ή την εκμετάλλευση του οποιουδήποτε. Το ίδιο σπατάλη θεωρώ τις συζητήσεις στο facebook, το οποίο εκτιμώ για την γρήγορη ενημέρωση, τη δικτύωση και την "πρώτη γνωριμία" που προσφέρει.

Αποφάσισα να αλλάξω... η ίδια η ζωή μού δηλώνει ξεκάθαρα ότι χρειάζεται να γίνομαι ολοένα και περισσότερο ο Εαυτός μου, ανεξάρτητα από το τι βολεύει, αρέσει ή είναι αποδεκτό βάσει συνήθειας και ικανοποίησης του εγώ. Για μένα είναι σαφές ότι αν συνεχίσω αυτό που κάνω, με τον τρόπο που λειτουργώ, συμβάλλω συνειδητά στη συνεχιζόμενη ύπνωση και όχι αφύπνιση, προδίδω τον Εαυτό μου και ενισχύω περιοριστικές πεποιθήσεις, με ένα όφελος που μακράν παρά αξίζει το τίμημα.

Η "Σύνθεση", ως αποτέλεσμα όλων αυτών των σκέψεων, από σήμερα αλλάζει...

* Δεν θα υπάρξουν άλλες αναδημοσιεύσεις άρθρων μου πουθενά μάλλον γιατί θα είναι μισά. Αν θέλετε να λαμβάνετε ολόκληρα τα άρθρα, που πλέον θα έχουν πιο ξεκάθαρο, βοηθητικό και 'ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ" (όσο γίνεται) χαραχτήρα, θα πρέπει να γίνετε μέλη του φόρουμ, όπου θα υπάρχουν όλα, αλλά και οι διάλογοι που θα τα συνοδεύουν.

* Δεν θα συμπεραίνει κανείς αυθαίρετα, χωρίς εμένα, για μένα ή για τα γραφόμενά μου, γιατί θα υπάρχουν ολοκληρωμένα μόνο σε ένα χώρο που εμπιστευόμαστε, στον οποίο συμμετέχουμε ισότιμα και τον δημιουργούμε μαζί.

* Δεν θα είναι η πληροφορία ανοιχτή και διαθέσιμη για όλους γιατί ο καθένας καταλαβαίνει αυτά που θέλει, χωρίς να είναι διατεθειμένος να συμμετέχει στην πληροφορία.

* Δεν θα χαρίζεται τίποτα που δεν εκτιμάται. Ναι, κόντρα στις πεποιθήσεις και την εκπαίδευσή μας, δεν εκτιμούμε το δωρεάν και δεν είναι κανένας υποχρεωμένος να κάνει το πάθος του, την αφοσίωσή του, τη ζωή του δανεικό που το εκμεταλλεύεται όποιος θέλει, νομίζοντας πως λαμβάνει.

* Είμαστε συνδημιουργοί, οπότε και ο καθένας θα πρέπει να αναλάβει την ευθύνη του χρόνου του, των χρημάτων του, της αφοσίωσής του, της συνειδητής συμμετοχής του, όπως και εγώ την επιβίωση και την αξιοπρέπειά μου. Θα πρέπει να καταλάβουμε ότι συμβάλλουμε με άπειρους τρόπους σε όλα αυτά που κατηγορούμε, δεν μας αρέσουν αλλά στηρίζουμε από συνήθεια.

Επομένως... πρακτικά, το θέμα έχει ως εξής...

Σε ειδική κατηγορία του φόρουμ, θα βρίσκετε τα μέλη, όλες τις επόμενες αναρτήσεις της "Σύνθεσης" ολοκληρωμένες, αφού στο blog θα ανεβαίνουν "μισές", με κλειδωμένη τη συνέχεια για τα μη μέλη του φόρουμ, το οποίο είναι συνδρομητικό. Το ελεύθερο μέρος των άρθρων, μπορείτε φυσικά, όσοι εκτιμάτε την προσφορά τους, να τ' αναδημοσιεύετε και να τα μοιράζεστε όπως θέλετε, βοηθώντας την πληροφόρηση και στηρίζοντας αυτό που εσείς πιστεύετε (εφόσον συμμερίζεστε τις σκέψεις αυτές).

Οι επικριτές μου θα υπάρχουν πάντα... και έτσι ξέρω ότι πορεύομαι σωστά. Γιατί αν ήταν ν' ανταποκρίνομαι σε ό,τι θέλουν οι μάζες, η ζωή μου θα ήταν μεν πολύ πιο εύκολη (με οικονομική αφθονία, οπαδούς, αναγνώριση κοινωνική κλπ) αλλά θα πρόδιδα οικτρά τον Εαυτό μου.

Ξέρω ότι θα μειωθεί ο αριθμός των αναγνωστών της Σύνθεσης, όπως ξέρω και ότι οι συζητήσεις συμφωνίας ή διαφωνίας στα παρασκήνια ίσως οργιάσουν... για λίγο. Κοιτώντας μπροστά, αρκετά μπροστά, γνωρίζω επίσης ότι προχωράμε (με όσο αργά βήματα) προς μια τίμια ανταλλαγή όσων εκτιμούμε και είναι αυθεντικά, χωρίς να αναγκάζουμε τους ανθρώπους να "δουλεύουν" ως υπάλληλοι σε δουλειές που μισούν ή κάνουν αναγκαστικά, αλλά αντίθετα, θα στηρίζουμε την αλήθεια, το πάθος, το ταλέντο, ό,τι έχει ο καθένας μας να προσφέρει...

Σας ευχαριστώ όλους για την μέχρι τώρα φανερή και αφανή συμμετοχή σας/ανάγνωση των άρθρων μου... είναι όμως ώρα για αλλαγές, που αποκαλύπτουν την αλήθεια μου, που εκφράζουν αυτό που θέλω να Είμαι.


Χριστιάνα Σοφία

2 σχόλια:

  1. Ας θυμηθούμε πόσες φορές το έχουμε δει στην πράξη ότι το ‘’δωρεάν’’ είναι πλάνη, το εξαργυρώνουμε με ‘’μεγάλο κόστος’’ αποπροσανατολίζοντας μας από ότι πραγματικά έχουμε ανάγκη ( πχ βγήκε ποτέ κάνεις από το σουπερ μάρκετ παίρνοντας αυτά που έχει ανάγκη χωρίς να τα πληρώσει; ας σκεφτούμε όμως και από την άλλη πλευρά ,αν το σουπερ μάρκετ αυτό ήταν αποκλειστικά δικό του δημιούργημα με αγώνα και κόπο τι θα έκανε ; )
    ….όλα είναι θέμα αντίληψης και κατανόησης…

    ΑπάντησηΔιαγραφή